Recenzie: Kitty Cornered de Bob Tarte

Dacă vă place pisicile, nu veți iubi doar această carte, probabil că vă veți recunoaște în cel puțin părți din ea. Kitty Cornered: Cum Frannie și alte cinci pisici incorigibile au preluat controlul asupra casei noastre și au făcut ca casa lor să fie relatarea lui Bob Tarte despre provocările unei gospodării conduse de pisici. Cartea cronicizează călătoria lui Tarte de la a fi o gospodărie cu o pisică la sfârșit cu șase pisici, una dintre ele este greu de gestionat pe nume Frannie.

Tarte scrie cu un umor adesea auto-depreciere, care te va face să zâmbești, deși de multe ori m-a făcut să mă învârt puțin. El se înfățișează ca un suflet oarecum tulburat, care găsește zi de zi trăind destul de solicitant. În ciuda acestui fapt, sau poate din cauza asta, m -am bucurat în carte. Aceasta este povestea cuiva care nu renunță la o pisică pentru că prezintă unele provocări. Fie că rearanjează casa pentru a găzdui feudele feline, așezându -se noaptea îngrijorat de o pisică bolnavă sau încercând să câștigi peste un rătăcit recalcitrant – nu poți să nu -l iubești pe Bob Tarte.

Pentru mine, cea mai bună parte a cărții a fost povestea lui Frannie, un rătăcit nervos alb-negru, care câștigă inima lui Tarte puțin mai mult decât ceilalți. Mi -a plăcut să mă bucur de relația dintre Tarte și Frannie să se dezvolte pe măsură ce pisica rătăcită învață încet să aibă încredere.

Când am ajuns la sfârșitul acestei cărți, am simțit că tocmai am avut o vizită extinsă cu Tarte și gospodăria lui colorată nu numai de șase pisici, ci și cu papagali, rațe și alți critici asortați. Și la fel ca o vizită cu prieteni buni, am fost puțin trist că a trebuit să plec.

Bob Tarte a scris pentru revista Beat timp de douăzeci de ani. De asemenea, a scris pentru New York Times, Boston Globe, Miami New Times, The Whole Earth Review și alte publicații. El găzduiește ce te gândeai? Podcast pentru petliferadio.com. El și soția sa Linda locuiesc în Lowell, Michigan, și servesc în prezent capriciile papagalilor, rațelor, gâștelor, parakeets, un iepure, porumbei, găini, un curcan și mult prea multe pisici. Pentru o mulțime de informații și imagini cu pisicile prezentate în carte, vizitați bobtarte.com.

Am primit o copie a acestei cărți de la editor. Primirea copiei gratuite nu a influențat recenzia mea.

Regele Ingrid

S-ar putea sa-ti placa si: